5 lps set 9 |
| 476x bekeken | 11 x gevolgd > |
18 Jul 19:14 | ||
| Te Koop : 5 lps met oa: cees en marjan – hello hello baby cees en marjan – jij bent t voor mij corry en jo – bergvagabonden danny cardo – zegt n meisje nee duo onbekend – alles in het leven duurt maar even duo onbekend – signorita oh chiquita edelweiss duo – blonde annemarie harry en hilde – majoretten heikrekels – baby baby darling heikrekels – ik breng voor jullie zonneschijn heikrekels – kom geef me vlug je hand heikrekels – krekelfox heikrekels – mooier dan rode rozen heikrekels – oh anita heikrekels – samen op n bank heikrekels – waarom herman lippinkhof – anuschka leni und ludwig – alpenpolka leni und ludwig – auf zum tanz leni und ludwig – du schenkst mir gold und silber leni und ludwig – ein tiroler wollte jagen leni und ludwig – kuckuckswalzer leni und ludwig – steierpolka little ricky – moedertjelief marjan kampen – leve leve de liefde riek en jan – je kan me wel vergeten sylvia en de rainaldo’s – jij ja jij trio de rog – zomerzon yanko’s televisie polka word alleen per set verkocht. bieden vanaf 10 euro. platen en hoezen (zie foto) zijn in goede staat. mvg rutger de prijs(stelling) : Bieden vanaf en is af te halen in : weerselo (Overijsel) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |