5 lps set 10 |
| 367x bekeken | 14 x gevolgd > |
18 Jul 19:16 | ||
| Te Koop : 5 lps met oa: adrian – kiss me cees alleen – meisje in je spijkerbroek danny cardo - jij bent veel te mooi danny cardo – oh oh july dikke leo – tante saar ellen en the moodmakers – zonder t te weten espada – als jij dicht bij me bent evening stars – oh wat een mooie tijd gert ekkelboom – saxofoon polka heikrekels – baby baby darling henk wijngaard – ik heb mn wagen volgeladen henk wijngaard – in mn cabine herman lippinkhof – monikana shalali johhny contra – cantina johnny hoes – michaela koos alberts – hoe zit t met jou marjan kampen – dit is de allereerste keer marjan kampen – ik heb vandaag de zon besteld naoricos – stoute vent normaal – ik ben maar een eenvoudige boerenlul quintus – de telefoniste radi ensemble – bella donna siska – in al mn mooie dromen sneeuwbal trio – ade mn kleine paloma taclona’s – grote heide theo diepenbrock – ik maak het gelukkigste meisje van jou theo en marjan – he schat weet je dat tijdbrekers – wij kunnen t niet laten word alleen per set verkocht. bieden vanaf 10 euro. platen en hoezen (zie foto) zijn in goede staat. mvg rutger de prijs(stelling) : Bieden vanaf en is af te halen in : weerselo (Overijsel) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |