schlagers - uitzoeken €1,50 |
| 442x bekeken | 3 x gevolgd > |
26 May 16:32 | ||
| Te Koop : partij met vooral duitse schlagers, uitzoeken voor €1,50 of de hele partij voor €60. verzendkosten koper. alle singles en hoezen zijn in redelijke tot goede staat. 1 abba - gimme! gimme! gimme! 2 andy borg - adios amor 3 chris roberts - hab'ich dir heute schon gesagt, dass ich dich liebe 4 chris roberts - warum 5 exit - ik kan niet meer eten 6 freddy breck - bianca 7 gottlieb wendehals - polonaise blankenese 8 gunter gabriel - ich bin cb-funker 9 howard carpendale - .. und ich warte auf ein zeichen 10 howard carpendale - ... da nahm er seine gitarre 11 howard carpendale - .... das nennt man blues 12 howard carpendale - ...und ich warte auf ein zeichen 13 howard carpendale - dan geh doch 14 howard carpendale - dein e spuren im sand 15 howard carpendale - du fängst den wind niemals ein 16 howard carpendale - es geht um mehr 17 howard carpendale - es war nichts los heut' nacht 18 howard carpendale - hello again 19 howard carpendale - laura jane 20 howard carpendale - nachts, wenn álles schläft 21 howard carpendale - ohne dich 22 howard carpendale - sag ihm, dass du gehst 23 howard carpendale - sag nicht, es war einmal 24 howard carpendale - samstagnacht 25 howard carpendale - shine on 26 howard carpendale - ti amo 27 howard carpendale - wem 28 howard carpendale - wenn es dich irgendwo gibt 29 howard carpendale - wie frei willst du sein? 30 jan hammer - miami vice theme 31 luv - trojan horse 32 miggy - annie 33 nicole - ein bisschen frieden 34 peter maffay - josie 35 peter maffay - Über sieben brücken mußt du gehn 36 roberto blanco - der clap clap song 37 roland kaiser - die gefühle sind frei 38 roland kaiser - santa maria 39 spider murray gang - wo bist du? 40 tony marshall - Äähner geht noch noi 41 tony marshall - ach laß mich doch in deinem wald der oberförster sein 42 tony marshall - bora bora 43 tony marshall - ich fang' für euch den sonnenschein 44 tony marshall - in amsterdam 45 ulli martin - ich träume mit offenen augen von dir 46 vicky leandros - apres toi 47 vicky leandros - die nacht ist noch jung 48 vicky leandros - du bist gut 49 vicky leandros - ich hab' die liebe geseh'n 50 vicky leandros - ich liebe das leben 51 vicky leandros - l'amour brillait dans tes yeux 52 vicky leandros - notre hugo d'amour 53 vicky leandros - wunderbar 54 willy schobben - il silenzio 55 dschinghis khan - rom 56 dschinghis khan - der dudelmoser 57 dschinghis khan - wir sitzen alle im selben boot 58 frank zander - hier kommt kurt 59 frank zande r - ich trink auf dein wohl, marie 60 frank zander - ich könnte frau'n klau'n 61 frank zander - die frau von gegenüber 62 roy black - sand in deinen augen 63 roy black - an einem tag 64 roy black - träume in samt und seide 65 roy black - fremde erde 66 roy black - liebe ist kein märchen 67 roy black - eine rose schenk ich dir 68 roy black - ich denk' an dich 69 roy black - adieu cheri 70 chris roberts - laß meine hand nicht los 71 chris roberts - hab'ich dir heute schon gesagt, daß ich dich liebe 72 chris roberts - liebe ist gar nicht so schwer 73 chris roberts - hals über kopf verliebt 74 chris roberts - warum de prijs(stelling) : 0.00 en is af te halen in : tnt (Gelderland) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |