partij van 30 nederlandse lp's |
![]() |
778x bekeken | 3 x gevolgd > ![]() |
28 May 22:02 | ||
Te Koop : mooie set van 30 nederlandse piraten verzamel lp’s. een mooie startcollectie voor de beginnende piraat of een mooie aanvulling voor de huidige piraat. alle platen en hoezen zijn in prima staat. wordt alleen als één partij verkocht. graag een serieus en mooi bod, alleen via de advertentie en alleen als je betalen gaat verzendkosten zijn 6,75 euro. zie verder de foto’s en hieronder vind je de volledige lijst met alle toppers: 1. philips lp “met vlag en wimpel deel 3†1.nico haak en de paniekzaaiers - sokkies stoppen, schoentjes poetsen dasjes goed en kijk goed uit 2.willeke alberti - als je komt dan zal ik thuis zijn 3.de twee pinten - als ik in zo’n zakkie blaas 4.marty - op de boerderij 5.lenny kuhr - kom liefste geef me je hand 6. willem nijholt – ga maar mee 7. liesbeth list – kinderen een kwartje 8. boudewijn de groot – ik ben ik 9. ria valk – de liefde van de man gaat door de maag 10. john woodhouse & frans doolaard – vaarwel hawaii 11. conny vink – ik zie, ik zie wat jij niet ziet (vert. wer auf liebe warten kann) 12. farce marjeure – wetje weten 2. telstar lp “t’is vakantietijd†1. annelies - ay dolores 2. danny cardo - bye, bye fraulein 3. cees en marjan - amore 4. los cabanas - copacabana 5. eddy wally - rome 6. marjan kampen - johnny 7. johnny hoes - in 'n cafe in st. tropez 8. mike vincent - oh valeria 9. belinda - fiesta nuda 10. karel thiel - moe zijn 11. samantha - was ik maar in spanje geboren 12. joe harris - ik heb nog zand in m'n schoenen uit hawaii 13. armand - op de tandem naar marokko 14. de bumpers - hela, hola, 't is vakantietijd 3. 28 telstar troeven nr.2 1. zangeres zonder naam - mag ik van u 'n lift, meneer? 2. jerry en mary - de misdeelden 3. jan gorissen - vissersmeisje 4. de heikrekels - bella maria 5. het radi ensemble - jij alleen, magdalena 6. accordeonduo bex-menten - boemelpolka 7. de heideroosjes - op de purperen heide 8. helma en selma - edelweiswals 9. de klokkebaaien - bij smit is 't bal 10. zwarte lola - dat ene slippertje 11. eddy wally - wees lief voor mij 12. johnny en mary - het bloemenmeisje van rotterdam 13. dikke leo - m'n vader drinkt klare 14. jacky van dam - jij bent helemaal van mij 15. johnny hoes - had ik maar naar moeder geluisterd 16. drika - drika 17. lubbert van gortel - jacob 18. de boertjes van buuten - brandweerpolka 19. de teddy boys - ik heb heimwee naar jou 20. nelly wijsbek - dans nog eenmaal met mij 21. de straatmuzikanten - visserswals 22. hommy en emmy - roosmarie 23. slome japie - de horlepiep 24. accordeonduo jean & willy - lachpolka 25. theo en z'n troubadours - blijf op me wachten 26. gert en jack ekkelboom - als je danst op 'n tango van malando 27. nelis en bart - oh, moet je eens voelen 28. karel thiel - borreltje fijn 4. hollandse hitpourri 5 (11 provincien) 1. ben cramer- agata 2. duo x – laat mij niet alleen 3. duffe dorus – de fles 4. jan pijn – jongens van plezier 5. corry en de rekels – huilen is voor jouw te laat 6. sjaak en pieter – ra ta ta 7. willemien – de meiden van de kermis 8. de butlers – buffelo bill 9. ronald – brandend zand 10.wilma – 'n suikerspin 11. anja – waarom cherie 12. lido kwartet – m'n opa heeft 'n zinke bad 13. paul severs – ik ben verliefd 14. civilians – kus me voor de laatste keer 15. lord wanhoop – die nacht 16. de hoepla's – de stier en ik (el gato montez) 5. hollandse hitpourri deel 8 (11 provinciën) 1. jacques herb’n - man mag niet huilen 2. conny & peter - ons avontuur 3. gebroeders brouwer – rosalina 4. chicklets - johnny reggae 5. de makkers - blij als ’n kind 6. rainbow kwartet - wakadi wakadoe 7. wilma - ik heb ’n vraag 8. fred jasper – mary 9. corry & de rekels – igorowitschj 10. bencramer – vrede 11. anja - spreken is zilver, zwijgen is goud 12. johnny blenco - ik ben alleen vannacht 13. riwi's & boefjes - de reus en klein duimpje 14. de kermisklanten - arsene lupin 15. joe harris – zilverdropjes 16. vader abraham en zijn goede zonen - jij en ik blijven bestaan 6. hollandse hitpourri deel 10 (11 provinciën) 1. de makkers – wintertijd 2. gebroeders brouwer – slavenkoor 3. wilma – gebeurtenissen 4. jacques herb - is jacques herb mijn echte naam 5. joe harris – jessamina 6. de kermisklanten – liefdestango 7. vader abraham en zijn goede zonen - vader abraham 8. corry - ik vraag niet veel aan jou 9. ben cramer - slavin van de nacht 10. gebroeders brouwer - morgenstond heeft goud in de mond 11. vader abraham - zo is het leven 12. ronny temmer - jij bent veel te mooi 13. anja & johnny - m'n ouwe arreslee 14. hanny en de rekels - waarom trouw je met die ander 7. hollandse hitpourri deel 12 (11 provinciën) 1. peter waalfrecht – mamma dolores 2. peter henn – flip flap 3. wilma en de makkers – michael 4. john terra – iemand heeft je pijn gedaan 5. freddy sax – tros tv tune 6. harry en de spoetnicks – zolang voorbij 7. jacques herb – gloria 8. vader abraham en zijn goede zonen – haremlied 9. de makkers – marianne 10. corry – jij weet toch wel wat liefde is 11. ricky gordon – ik droom van jou 12. anja en johnny – olé daar in sevilla 13. linda ross – denk dan nog eenmaal aan mij 14. de kermisklanten – rode rozen 8. hollandse hitpourri deel 14 (11 provinciën lp) 1.corry - adieu cherie, auf wiedersehn 2 frits lambrechts - kwik kwik slow 3.de kermisklanten - een roosje m'n roosje 4.mike vincent - friet met mayonaise (gigi l'amoroso) 5.klaartje - ik ben klaartje, de gade van gerrit 6. freddy sax - rosita 7.john terra - vergeet niet te schrijven 8. vader abraham - maar in m'n tuin bloeit een roos 9. hanny en de rekels - oh, wat een nacht 10. edwin rutten - toch is het klote zonder jou 11. micha marah - hasta manana 12. gebroeders brouwer - nabucco 13. ivan heylen - mijn pintje 14. corry - breng mij nog eenmaal naar huis 15. ben cramer – leven 9. 11 provinciën lp "ja ja daar gaan we 1. ad nijkamp - ja, ja daar gaan we 2. thijs de slome - douwe, douwe, douwe 3. willemien - daar zit een muis in de hoek 4. nol en marie - jenevertje 5. johnny overman - waf woef 6. nico mark - trek de stekker 7. los vastos - ik heb 'n vlo 8. lord wanhoop - blijf van m'n lijf 9. nico mark - mag ik je benen 10. thijs de slome - jeanette 11. willemien - vreemde landen 12. los vastos - bloot is in 13. jan pijn - lekker is 'n vinger lang 14. de dikke en de dunne - ik zal nooit meer dronken wezen. 10. populair verzoekprogramma 32 hitsuksessen(elf provincien dubbel lp) 1. mieke – m’n beste vriendin 2. vader abraham-zo is het leven 3. heesbeen & heesbeen-schneewalzer 4. ben cramer-de clown 5. gebroeders brouwer-middernacht 6. marcel thielemans zingt bij de ramblers – weet je nog de jaren 30/40 7. vader abraham en boer koekoek-den uil is in den olie 8. frans, hanny en de rekels-ach hanny ach frans 9. vader abraham met zijn goede zonen-jij en ik blijven bestaan 10. de kermisklanten-de zomer is voorbij 11. ben cramer-vino vino 12. frans en monique-he monique 13. freddy sax-ella 14. johnny en rijk-vader’s fanfare 15. peter waaldrecht-ik hou van jou 16. vader abraham-bedankt lieve ouders 17. vader abraham-’t kleine café aan de haven 18. gebroeders brouwer-paloma blanca 19. corry-adieu cherie, auf wiedersehn 20. jacques herb-manuela 21. sylvian poons en oetze verchor-zuiderzeeballade 22. vader abraham showorkest-koekoeroekoekoe paloma 23. frans, hanny en de rekels-marie louise 24. vader abraham-die ene herinnering 25. mieke en vader abraham-zomertijd 26. ben cramer-zoals het vroeger was 27. gilde duo-muhle im schwarzwald 28. mieke-een kind zonder moeder 29. duo x-in gedachten zie ik het kerkje weer 30. ivan heylen-de wilde boerendochtere 31. corry-jij weet toch wel wat liefde is 32. wilma en vader abraham-zou het erg zijn lieve opa 11. lp de allergrootste nederlandstalige hits (cosmic label) 1. jantje koopmans-ik wil een baan 2. jan en zwaan-marianka 3. sacha-geloof me 4. stella-in de nacht 5. de vrijbuiters-stop met dat geweld 6. han wellerdieck-tussen zon en regen 7. de toendra’s-dag en nacht 8. de new four-de hele avond, de hele nacht 9. ad vd plaat-de fluitjesdans 10. koos alberts-als iemand van je houdt 11. jantje koopmans-de eerste kus 12. de sunstreams-lieve frans 13. anneke drent-heb je verdriet 14. ad van hoorn-ik haal je uit je eenzaamheid 15. linda snoeij-lucky lips 16. corinna roos-de wil van het leven 17. gina-als sneeuw voor de zon 18. lodwijck van avezaath-allemaal zingen wij nederlands 12. telstar lp: 16 liedjes met een zakzoek 1. herman van keeken - pappie loop toch niet zo snel 2. zangeres zonder naam - achter in het stille klooster 3. mieke en vader abraham - zou het erg zijn lieve opa 4. de piraten - op ‘n zeemansgraf 5. vader abraham - bedankt lieve ouders 6. bonnie st. claire - dr. bernhard 7. the sunstreams - aan de grens van de duitse heuvelen 8. de heikrekels – waarom heb jij me laten staan 9. arno & gradje - pappie, ik zie tranen in uw ogen 10. annie de reuver - veel bittere tranen 13. nederland piratenland (dureco lp) 1. ron brandsteder-lieve bella beer 2. bonnie st. claire-vlieg nooit te hoog 3. de belcanto’s-moeder mag ik trouwen gaan 4. de amazing stroopwafels-ome kobus 5. de mixers-heb jij dan geen gevoel? 6. flowertrio-leeuweriken polka 7. de buddies-mama mia, m’n mia 8. de b.b. band-stille willie 9. gerard schoonebeek-maar zo lang ik de zon zie schijnen 10. sonja-de kwakkeldans 11. flying stars-met een rugzak en een gitaar 12. anton van der heyden-de jodelschool 13. mieke-als ik jou niet had 14. de marlets-de tante mien can can 15. john van de weg-’n pracht van ’n vracht 16. willem duijn met de klaas witband-angeline, oh mama 14. hollandse toptroeven (discofoon lp) 1. wilma-een klomp met een zeiltje 2. de kermisklantem-vogeltje wat zng je vroeg, drnke totteme zinken, helene 3. corry en de rekels-vaarwel, ik zal geen traan om je laten 4. napoleon-costa brava 5. ben cramer-mona lisa 6. johnny blenco-oh lola 7. anja-de laatste dans 8. de hoepla’s-hoepla polka 9. duo x-in gedachten zie ik het kerkje weer 10. de marjando’s-paleiswals 11. willemien-daar op mallorca 12. de rekels-huil maar niet kleine eva 15. hollandse toptroeven deel 2(discofoon lp) 1. corry & de rekels-zeg mij toch wanneer 2. de kermisklanten-heintje successen 3. anja-speel niet met mij 4. napoleon-waarom heb jij mij laten staan 5. duo x-niemand kan ons toch scheiden 6. willemien-het leven gaat door 7. wilma-grootpapa 8. de hoepla’s-huilen is voor jou te laat 9. ben cramer-agatha 10. de marjando’s-hommelwals 11. bob smit & duke city sextet-magdalena 12. de rekels-eros 16. rood wit blauw - ik hou van jou (dureco lp) 1. gerard schoonebeek-een gebroken hart vindt geen rust 2. mieke-wals van de lente 3. andres-soerabaja 4. dimitri van toren-charly 5. gebroeders brouwer-jumping trumpets 6. benny neyman-carrousel 7. rieky & the funny boys-jongen ik ben een huisvrouw 8. oetze verschoor-afscheid 9.de strangers-t’strand van 't st. anneke 10. straatmuzikanten-in je ogen staat geschreven 11. flowertrio-kanariewals 12.sonja-jij bent 't helemaal 13. de mixers-aloha oe 14. de jantjes van leiden-parijs 15. de accordeon piraten-visite, maar ja, mary, hello goodmorning 16. vader abraham-mijn dorpje (elst bij nijmegen) 17. zomerhits, ter land, ter zee en in de lucht (vloot label) 1. will tura - hopeloos 2. trio mustang - naar de caravan 3. paloma trio - mijn hart slaat 4. danny cardo - gloria 5. alley cats - oh lady mispoes 6. jenny - ik ben verliefd op een vrachtwagenchauffeur 7. sonja - boemeladiboem 8. peter blanker - 't is moeilijk bescheiden te blijven 9. don mercedes - wie schoot er op j.r. ewing? 10. ben mol - bruidsklokken 11. tina rosita - ik hou vakantie in eigen land 12. gen. lafayette - de eenzame trompet 13. notenkrakers - de burgemeester van tietjerksteradeel 14. frank & mirella - de verzonken stad 18. de grote piraten plaat (label trend) 1. hepie & hepie - ik lig op mijn kussen stil te dromen. 2. de havenzangers - de mijnwerker. 3. wally - het knopje. 4. de straatmuzikanten - in je ogen staat geschreven. 5. teddy boys - adio. 6. de dorpsgasten - het lot van de werkmanszoon. 7. annie - meisje, een reisje. 8. ted houkes - de rooie koe. 9. de electronica`s - de billekesdans. 10. de sunstreams - de wijde wereld in. 11. joe harris - santa. 12. de wiko`s - achter m`n bakkie. 13. de wuko`s - de ijsbeer. 14. rubberen robbie – twee mobiele ogen 15. g. schoonebeek - een gebroken hart vindt geen rust. 16. new four - zo vrij als een vogel. 17. de kleine piraat - ode aan de piraten. 18. sneeuwbal trio - hallo venus. 19. ben cramer - winter. 20. cees en monique - tanah air ku. 21. sonja - jij bent het helemaal. 19. 14 hardrijders (telstar lp) 1 : henk wijngaard – nachtrijders 2 : het sneeuwbaltrio – het oude huisje 3 : cees & monique – zolang de sterren….. 4 : jan boezeroen – ode aan drie 5 : accordeon jean kraft – hoge dennen 6 : judy – maar ik hou zo van jullie beiden 7 : quintus – m’n truck en ik 8 : dennie christian – guust flater en de marsupilami 9 : ronnie tober – dat was ‘n kus 10 : duo onbekend – alles in ‘t leven duurt maar even 11 : johnny hoes – de smokkelaar 12 : de pico’s – pico parade a : op ‘n slof en ‘n ouwe voetbalschoen b : piet hein c : hand in hand, kameraden 13 : de groloki’s – die tango met jou 14 : johnny hoes en zangeres zonder naam – droom met mij 20. 4x3 hits (negram lp) rocco granata 1. zomersproetjes, 2 dansen op de daken, 3 jessica the new four 4, geef me 10 minuten, 5 zomertijd-wintertijd, 6 griekse wijn cowboy gerard 7 het spel kaarten, 8 zo maar een soldaat, 9 giddy up go tony bass 10, ik ben met jou niet getrouwd, 11 wij zijn de jongens, 12 gina lollobrigida 21. telstar lp: 16 telstar piraatknallers 1. henk wijngaard - oh, suzanne 2. alpenzusjes - holarie, zet me op je knie 3. melchior - m'n vader is 'n truckchauffeur 4. teddy boys - wij zijn nog steeds vrijgezellen 5. electronica's - de poesjesdans 6. slijpers - valt er nog wat te slijpen 7. discozusjes - ik wou dat jouw hart 'n piratenzender was 8. barbados - 'n bosje rode rozen 9. will tura - hopeloos 10. duo onbekend - mooie blauwe ogen 11. migra's - de bouwvakkersploeg 12. mien oostvogels - die oude melodie 13. gerry van houtert - koraalwals 14. ad van hoorn - baracuda 15. oompie koerier - dan gaat de hemel voor jou open 16. duo tak - bye bye tot ziens 22. telstar lp 16 daverende meestampers 1. johnny hoes - de vogeltjesdans 2. dennie christian - de boesj tam tam 3. leo va helmond - les van ’n buikdanseres 4. tony bass - ay, caramba 5. elsa lioni - joep, d'r ligt 'n vlieg in m’n soep 6. harrie werk - vader knijpt de katje in ’t donker 7. de kikvorschen - als je mij niet meer ziet 8. ixie-dixie - dat gat van nederland 9. jan boezoeroen - agge mar leut het 10. de bumpers - de jippie song 11. hydra - weet je wat je doen moet 12. joop hermans band - neennee, nanette 13. johan & henk - geen benzine maar alcohol 14. de slijpers - wij zijn de slijpers van parijs 15. de eelectronica’s - de billekesdans 16. boer voorthuizen - de dorpskapel 23. lp hollands hit festival (label nap) 1. joost nuissl - ik ben blij dat ik je niet vergeten ben 2. connie van den bosch - roosje m’n roosje 3. andré van duin - de sambaballensamba 4. rob de nijs - malle babbe 5. mark winter - de heilsoldaat 6. peter schaap - adem mijn adem 7. ria valk - de liefde van de man gaat door de maag 8. boudewijn de groot - ik ben ik 9. nico haak en de paniekzaaiers - foxie-foxtrot 10. ciska peters - dans naar de zon 11. hydra – marietje 12. evert van der pik - bier of karnemelk 13. teach-in - dinge dong (nederlandse versie) 14. mark winter - de overwegwachter 15. astrid nijgh - ik doe wat ik doe 16. gerrit dekzijl - ik ben gerrit 24. 12,5 jaar op volle toeren/op losse groeven (dureco dubbel lp) 1. willy alberti en willeke alberti - niemand laat zijn eigen kind alleen 2. nico haak - foxie foxtrot 3. frank & mirella - de verzonken stad 4. normaal - oerend hard 5. drukwerk - je loog tegen mij 6. de electronica's - de vogeltjesdans 7. hanny & de rekels – mario 8. benny neyman - je hoeft me niet te zeggen hoe ik leven moet 9. de havenzangers - aan het strand stil en verlaten 10. andré van duin - willempie 11. conny vandenbos - sjakie van de hoek 12. alexander curly – guus 13. zangeres zonder naam - mandolinen in nicosia 14. de kermisklanten – zigeunertango 15. lenny kuhr – visite 16. marc winter - de heilsoldaat 17. wilma en vader abraham - zou het erg zijn lieve opa 18. rob de nijs - malle babbe 19. dennie christian - wij zijn twee vrienden 20. jacques herb - manuela 21. andré hazes - ‘n beetje verliefd 22. imca marina - vino vino 23. jan & zwaan - ik zoek een meisje 24. henk wijngaard - met de vlam in de pijp 25. vader abraham - smurfenlied 26. bonnie st. claire – pierrot 27. the sunstreams - aan de grens van de duitse heuvelen 28. gebroeders brouwer – middernacht 29. gerard cox - ‘t is weer voorbij die mooie zomer 30. gerard de vries – teddybeer 31. willem duyn – willem 32. mieke – dromenland 33. vulcano - een beetje van dit 34. andre moss - ella 35. corry & de rekels - huilen is voor jou te laat 36. arne jansen - meisjes met rode haren 37. ivan heylen - de wilde boerendochtere 38. sonja – boemeladieboem 39. ben cramer - de clown 40. peter koelewijn - klap maar in je handen 25. het beste van toen en thans deel 3 (reader’s digest) 1. ina verwoerd – i’ll walk alone 2. eddy christiani – ‘t was een zomernachtfeest 3. mieke telkamp – goodnight sweetheart goodnight 4. jack bulterman – in the mood 5. rie helmig – hutje bij de zee 6. the kilima’s – the saronga 7. willeke alberti - als op het leidseplein de lichtjes weer eens branden gaan en five minutes more 8. orkest jack bulterman – bouncing in batavia 9. ilonka biluska – it is only a papermoon en denk jij nog aan die tijd 10. the blue diamonds – sentimental journey en als sterren flonk’rend aan de hemel staan 11. rita reys – i’m beginning to see the light 12. the sorella’s – chickery chick & ouwe taaie 26. het beste van toen en thans deel 5 (reader’s digest) 13. the jumping jewels – zuiderzee blues 14. rené & his alligators – guitar boogie 15. the lords – teddy bear’s picknick 16. bob revvel and the a-ones – i need love 17. the white comets – arrivederci roma 18. peter en zijn rockets – yeah man twist 19. willeke alberti – spiegelbeeld 20. anneke gronloh – paradiso 21. the blue diamonds – ramona 22. rob de nijs – anna paulowna 23. johnny lion – sophietje 24. trea dobbs – ploem-ploem jenka 27. de daverende dertien + 3 extra (cnr) 1. koos alberts – ik verlang zo naar jou 2. dennie christian en mieke – zaterdagavond (ich komm bald wieder) 3. john spencer – jozefien (yes tonight josephine) 4. peter beense – m’n donker bruine broeder 5. bonnie st. claire en rob de nijs – weerzien (unendlich weit) 6. bob east band – waar gaan we met z’n allen naar toe (dat wasser vun kolle) 7. stella – eén keer te veel 8. the sunstreams – die goeie ouwe tijd (schon ist die jugendzeit) 9. andré van duin – een echte vriend (ich war noch niemals in new-york) 10. nico haak – uw laatste jas meneer 11. new fur – ik zie je weer in spanje (rendez – vous auf spanisch) 12. benny neyman – waarom fluiter ik je naam nog 13. corry – ik hou van het leven 14. reno brothers – oh rosie 15. hans sanders – waarom zwijgen (a shot full of love) 16. de toendra’s – kom eens dicht bij mij 28. in m’’n doedelzakke-pakkie naar de kermis (philips) 1. nico haak – doedelzakke-pakkie 2. tineke en peter – zomertijd 3. paul mauriat – el bimbo 4. nelleke – souvenir van jou 5. de paniekzaaiers – hela gij bloemke 6. wanda – ’t was aan de costa del sol 7. ome jan en de haegsche bluf band – zweer bij de knop van de deur 8. ronnie tober en ciska peters – naar de kermis 9. orchestra sevilla – dolannes melodie 10. ria valk – het lekkerste stuk 11. de paniekzaaiers – hé fideldomdee 12. corry – mama theresa 13. pim peters – roomijs met vanille 14. mari chianti – vino 29. hatsikidee elpee (hep) 1. alfred martens – doe doet ie dat nou 2. v.o.f. de kunst – suzanne 3. bloem – hollandse jongens 4. danny boy – disco mix 5. de slijpers – puntje d’r in, puntje d’r uit 6. new four – ik heb jou niet meer nodig 7. nico haak – is je moeder niet thuis 8. the dutch boys – heb jij mien zwien ook zien 9. de leidse sleutelgaten – joke stop met koken 10. normaal – heidi 11. de havenzangers – wordt nooit verliefd want dan ben je verloren 12. angelique – een beetje gel voor een beetje liefde 13. peter koelewijn en zijn rockets – klap maar in je handen 14. vader abraham – we hebben allemaal een neus 30. story’s sterrenshow (philips lp) 1. zangeres zonder naam – vragende kinderogen 2. the dutch boys – boer harms 3. nicole – papillon (nederlandse versie) 4. de havenzangers – het vissersmeisje 5. mark en dave – maria 6. henk wijngaard – bak roest op 18 wielen 7. hepie en hepie – babe, ik wil van je houden 8. vicky leandros – verloren zijn we niet 9. pleps – ik wist niet dat je kwaad werd 10. andré hazes – diep in mijn hart 11. vader abraham – we hebben allemaal een neus 12. john spencer – lana (nederlandse versie) 13. tina trucker – m’n good old ducky 14. de beridi’s – de pinguindans de prijs(stelling) : Zie omschrijving en is af te halen in : vlaardingen (Zuid-Holland) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!