singel lijst |
![]() |
629x bekeken | 12 x gevolgd > ![]() |
24 Jun 19:17 | ||
Te Koop : singellijst waar om gevraagd werdt nog niet alles staat er op 3 euro singels claude covemaeker-al op n boederij claudia- papa waarom kijk je steeds zo droevig? clouseau-daar gaat ze de wendstijn-de club met stijl coby - heimwee naar het palmenstrand cocktail trio-hup hup hup cocktail trio-wie heeft de sleutel van de juke-box gezien cock van palm -feyenoord feyenoord colinda-een ster wijst de mensen waarheen colinda-mario manuel - das lied von maneul holland duo - hopeloos alleen de fabeltjes krant ronny - m'n ouwe fiets mieke - een kind zonder moeder willem duyn - lola carola - love is n t love wilma - een jongen die je nooit meer vergeet arno & gradje. - jantje's s.o.s bekijk foto ------------------------------- 4 euro bzn - yeppa / nathalie highway - baby how are you highway - corriamo highway - oh, jenny girl highway - rozen hebben doornen maria - op een eiland met jou --------------------------- 5 euro singels toon -je zij niet eens het spijt me toto - africa / we made it lenny kuhr - kazie kazoo toto - stop loving you linda williams- in de lente linda snoeije - marmer breekt classics - papa peppone highlight - california fancy - bolero?(kopie hoes) theo - hé schat weet je dat(kopie hoes) prikkebeen ( jaar 1970)(kopie hoes) bijou -playa blanca (nederlanse versie) bangles - walk like an egyptian karavaan (duitse versie) (blanco hoes) spoetniks - saloon dance jodel jersey- blonde rose uit colorado johnny - pa wil niet in bad alias berger - veenhuizen claudia -voorbij cocktail trio - vlooiencircus / pretka -jenka colinda - kom dans met mij - wachten op jou piet veerman -walking together ciska peters - dans naar de zon john cash - a thing called love ik neem géén bloemen voor je mee de kermisklanten - tigerrag nanja jack - mijn souvenir je ogen hebben geen geheimen ( kopie hoes) 'n trip naar niemandsland next one - i love you so de makkers - zomerzon sandy kane - dearold dad rondo's - op m'n fietsie new four - sunlight, moonlight de tamara's - loekies polka gerard - een gebroken hart vindt geen rust marian weber- jij bent niet van mij the magic boys - nummer 108 new four - kom je vanavond new four - griekse wijn (kopie hoes) new four vriendschap voor het leven new four - ouwe trouwe diesel new four - in ons stamcafé hepie en hepie - ik neem het terug alphaville - forever young barbados - piratenzender jupiter (toppertje) sir douglas quintet - mendocino rapsodie's - je hebt het beloofd ( kopie hoes) ---------------------------------------------- 7 euro singels mario marthy - body line ad en karin-een weekend voor de de deur westermont vijf - oh angelina draai maar als n haan op'n toren (kopie hoes) liesbeth -krijg je van n jongen rode rozen kick down - de oude zigeuner ---------------------------------------------- 32 zangeres 25 euro de prijs(stelling) : 0.00 en is af te halen in : sellingen (Groningen) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |