Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
frank valdor wir machen durch |
| 407x bekeken | 18 x gevolgd > |
11 Oct 18:10 | ||
| Te Koop : frank valdor wir machen durch denkste denn du berliner pflanze so leben wir das is die das ist die die lustigen holzhackerbuam ja mir san mit ,m radl da ambob-polka puppchen du bist mein augenstern river kwai marsch 'bolle reiste jungst zu pfinsten wenn hier een pott mit bohnen steilht klarinettenmuckl die polizei die regelt den verkehr wenn ich die blonde inge hallo du sube klingelfee wenn wir erklimmen schwindelnde hochen adelheid nimm,s hemde weg dab du mich liebst das weib ich haste lehmann nicht geseh,s/mir san vom k,uk infanterieregiment wenn die soldaten durch die stadt marschieren rosamunde lang lang ist,s kimmt er schon es wollt ein madchen fruh aufstehn wir wollen unsern alten kaiser machst du mit dem knei lieber hans heut,war ich bei der freida wenn die elisabeth nich so schone beine hatt een lp vol instr hits goed bod gevraagd kijk ook mijn andere advertenties verzendkosten k k de prijs(stelling) : Nader overeen te komen en is af te halen in : dinteloord (Noord-Brabant) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |