black and white, de butterflies |
| 476x bekeken | 13 x gevolgd > |
27 May 21:24 | ||
| Te Koop : leuke 10 inch (25 cm) lp/ep uit 1959 getiteld "10 jaar nederlandse successen" op deze plaat een potpourri van de volgende nummers in verkorte versies: 1. gerard van krevelen – tune: music maestro, please 2. vrij en blij – hoor, de muzikanten 3. willy alberti – als een wilde orchidee 4. annie de reuver met de skymasters – kijk eens in de poppetjes van mijn ogen 5. black and white – zijn het je ogen ( vertaling van perfume, candles and flowers) 6. toby rix en zijn toeteriks – malle vent ja (vertaling van malaguena) 7. de limburgse zusjes – ik wacht op jou 8. black and white – een matrooos ( vertaling van sailor boys have talked to me in english) 9. willem parel (wim sonneveld) en the ramblers, the – de orgelman 10. black and white – juan uit santa fé (vertaling van hernando's hideway) 11. orkest zonder naam – lentekind (vertaling van blaveispike) 12. helma en selma – 'k heb mooie tulpen (vertaling van aveva un bavero) 13. joop de knegt – ik sta op wacht 14. willem parel (wim sonneveld) – poen, poen, poen, poen 15. annie de reuver – wenen 16. frits rademacher – ’t huiske 17. de drie kleuters met de jonkers en de joffers – de trappelzak-boogie 18. max van praag – waarom huil je kleine louise (vertaling van warum weinst du, kleine tamara) 19. the ramblers met marcel thielemans en janie bron – 'k heb maling aan geld 20. the butterflies – dixieland (vertaling van muskrat ramble) 21. the juke box sisters – que sera, sera 22. black and white – daar bij de waterkant (vertaling van down by the riverside) 23. heleentje van capelle en de karekieten met het orkest zonder naam – naar de speeltuin (vertaling van pack' die badehose ein) 24. de limburgse zusjes – de boerinnekesdans plaat en hoes zijn in prima staat. mooi en serieus bod gevraagd en alleen als je betalen gaat aub. verzendkosten via pakketpost: 6,75 euro de prijs(stelling) : Zie omschrijving en is af te halen in : vlaardingen (Zuid-Holland) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |