5 lps set 4 |
| 245x bekeken | 9 x gevolgd > |
16 Jul 19:40 | ||
| Te Koop : 5 lps moet oa: armand – ben ik te min bibits – jij en ik in een bootje chicklets – johnny reggae conny en peter – ons aventuur corry – aan de noordpool corry – adio adio adio corry – dagen en nachten corry – igorowitsch corry – ik hoor nog je stem corry – jij weet toch wel wat liefde is corry – jukebox corry – shalala ik mis je corry – vergeet wat ik te doen had corry – zonder t te weten corry en de rekels – igorowitsch dikke leo – tante saar don mercedes – rocky ellen en the moodmakers – zonder ’te weten fouryo’s – waarom loop je mij toch voorbij gert en zijn saxofoon – saxofoon polka herman lippinkhof – mohikana shalali johnny lion – let’s make a habite of this jumping jewels – irish washerwoman makkers – blij als n kind marjan kampen – dit is de allereerste keer rainbow kwartet – wakadi wakadoe riwi’s – de reus en klein duimpje theo diepenbrock – als n lading dynamiet theo diepenbrock – als onze liefde theo diepenbrock – genieten van het leven theo diepenbrock – ik heb geluk in de liefde theo diepenbrock – maar in amerika word alleen per set verkocht. bieden vanaf 10 euro. platen en hoezen (zie foto) zijn in goede staat. mvg rutger de prijs(stelling) : Bieden vanaf en is af te halen in : weerselo (Overijsel) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |