5 lps set 6 |
| 360x bekeken | 10 x gevolgd > |
18 Jul 19:09 | ||
| Te Koop : setje van 5 lps met oa: corry en jo – bergvagabonden duo onbekend – jij en ik duo onbekend – signorita oh chiquita edelweiss duo – blonde annemarie herman lippinkhof – anuschka hermien – zij heeft mijn toekomst voorspeld little ricky – moedertjelief nooderbar trio – bekijk het maar nooderbar trio – de appel valt niet ver van de stam nooderbar trio – dolle pret samen in het hunenbed nooderbar trio – er zijn geen rozen zonder doornen nooderbar trio – ik wil je eerlijk wel vertellen radi ensemble – bye bye tot morgen sylvia en de rainaldo’s – jij ja jij teddy boys – zo bruin als chocolade theo en zn troubadours – ik heb geluk in de liefde tijdbrekers – romantiek van vroeger tijdbrekers – rosemarie tijdbrekers – wij kunnen t niet laten walter de kikkers – hi ha honnepon walter en de kikkers – met haya aan de playa word alleen per set verkocht. bieden vanaf 10 euro. platen zijn in goede staat. hoezen zijn ook in goede staat behalve 1 lp, hoek eraf. mvg rutger de prijs(stelling) : Bieden vanaf en is af te halen in : weerselo (Overijsel) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |