5 lps set 7 |
| 279x bekeken | 15 x gevolgd > |
18 Jul 19:11 | ||
| Te Koop : 5 lps met oa: corrie henk en the fourtak – als de klokken luiden gaan danny cardo – jij bent veel te mooi duo tak – bye bye tot ziens four tak – kus me voor de laatste keer fourtak - kus me voor de laatste keer fourtak – door jou ben ik eenzaam fourtak – enkel door jou fourtak – louise kom dans met mij fourtak – niet huilen colinda fourtak – onze poes en buurmans kater fourtak – op de tandem fourtak – san antonio rose fourtak – twee diepblauwe ogen fourtak – zij drinkt mij op de lei heikrekels – waarom henk wijngaard – 100 kilo dat ben ik henk wijngaard – bdai dai die henk wijngaard – de ambulance henk wijngaard – de jongens uit het noorden henk wijngaard – de waddenzee henk wijngaard – hoor mn wielen henk wijngaard – ik heb mn wagen volgeladen henk wijngaard – in mn cabine herman lippinkhof – anuschka herman lippinkhof – een karavaan moonlights – droevig hart paladijns – denk je altijd nog aan haar radi ensemble – huil maar niet kleine eva radi ensemble – sonja adio roffels – wij zijn van drenthe sneeuwbal trio – hallo venus hallo heidi angelina theo diepenbrock – blij als n kind theo diepenbrock -ik heb geluk in de liefde theo en marjan – he schat weet je dat theo en marjan – hela kom met me mee ja tijdbrekers – klein henkie wuko’s – de ijsbeer word alleen per set verkocht. bieden vanaf 10 euro. platen en hoezen (zie foto) zijn in goede staat. mvg rutger de prijs(stelling) : Bieden vanaf en is af te halen in : weerselo (Overijsel) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
| Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |