piraten singels uitzoeken 1 euro |
![]() |
3500x bekeken | 32 x gevolgd > ![]() |
21 Sep 16:38 | ||
Te Koop : lijst met piraten singels uitzoeken 1 euro per stuk, minimale afname 5 stuks Alles in originele hoes tenzij anders vermeld fh is fabrieks hoes bh is blanco hoes of neutrale hoes Laat via pb even weten waar het omgaat eventuele verzendkosten voor de koper andre hazes ´n vriend andre hazes buona sera andre hazes een keer in m´n leven andre hazes kom terug andre hazes jij bent alles arno en gradje pappie ik zie tranen in uw ogen 2 arno en gradje jantje´s sos anita ik doe ´t anita meijer why, tell me why 2 audrey landers playa blanca bh Alpenland quintet ich bin da sepp andrea jurgens ein herz fur kinder albert west tell laura i love her alexander curly guus alexander curly i´ll never drink again arizona´s zeeman, oh zeeman ad en aline alles komt terug alpenzusjes de tiroler babysitter song alpenzusjes de vogels van santo domingo anneke gronloh brandend zand fh anneke gronloh santo domingo anneke drent achter de wolken schijnt altijd de zon ad van hoorn afscheid ad van hoorn nog bedankt voor die fijne jaren adele en piet we zijn toch op de wereld om mekaar anja ode aan wilhelm tell anja ik laat je niet gaan fh anja jouw laatste kus fh anja ik mag van jouw niet houden anja yelles de schrik van de stad apollo´s de apollo dans 2 apollo trio mamma, is het ver naar de hemel astrid ik sluit zacht de deur anneke toen op de berg de stormwind waaide anneke duma mandolino anneke douma waldsang astrid nijgh ik wil niemand anders abbacadabra wij zijn vrij avanti ziezo, ik zo´n zin in de zomer angelo´s wat kan ons nog gebeuren avonturiers de avonturier bh anny als een nachtvlinder ad en karin el paradiso arne jansen ik ben zo alleen arne jansen caroline arne jansen mooie meisjes ans van de velde de wil van het leven angelique een beetje geld voor een beetje liefde andy borg weil wir uns lieben andy borg adios maria andy borg du wirst wieder tanzen geh´n andy borg ich brauch dich jeden tag andy borg baracole vom abschied andy borg ich sag es mit musik anne marie david du bist da anne marie david tu te reconnaitras antek en frantek nichts zu bursten alfie kahn ole ole alan sorrenti all day in love adamo petit bonheur adamo gwendolina adamo es geht eine trane auf reissen blue daimonds nimm mich mit nach capriciano beridi´s de vlucht van st. vincent barry eileen summerwine bertus staigerpaip ik zat effe nie op te lette bobby prins i fought the law bobby prins ay, maria bots ik zeg niet dat je van me houdt ben cramer laat me ben cramer de oude muzikant ben cramer een vriend als jij ben cramer desire ben cramer de oude muzikant bh blue set werkeloos black yellows de oude loc barbados ons brabants land barbados zal ik jou ´n kusje geven 2 barbados je hebt me verlaten bobbejaan schoepen mijn schimmel bobbejaan schoepen ik heb eerbied voor jouw grijze haren berrita ik wil jou vanavond zien bumpers de jippie song bumpers vrijgezellen bumpers wini wini bumpers m´n doedelzak bumpers ik dans de bump met jou ben steneker from a jack to a king bh ben steneker roll on mississippi beppie kraft es diiech miech puuns beppie kraft kakkedie beppie kraft jao., hei in limburg bonnie st claire het lijkt of ik droom 2 bonnie st claire clap your hands and stamp your feeds bh bonnie st claire kwart voor een bonnie st claire bonnie kom je buiten spelen 2 bonnie st claire weerzien 2 bonnie st claire morgen wordt alles anders benny en bonnie verder valt het wel mee 3 bonnie en jose zoals vrienden doen benny neyman jeugd sentiment benny neyman lass mich traumen ( duits) benny neyman dann ruf ich wieder (duits9 bzn la saison francaise bzn pearlydumm bzn twilight bzn el cordobes bzn rockin´the trolls bzn lady mc corey bzn le legionnaire bzn the clown bzn if i say the words bzn chanson dÃmour boney m belfast boney m el lute bobby ranger singing hi hi jipie jee bing barlow lokale radio bernd apitz wie ein engel bon jovi you give love a bad name bob scholte en kleine maurice vadertje lief broer van de hulk ik ben de broer van de hulk blonde sjaantje het kind van de dronkaard boekaniers karel de kaper bernhard brink fieber bernhard brink hast du lust bernhard brink ich bin noch zu haben bernhard brink bist du einsam und allein bernhard brink alles braucht seine zeit bernhard brink einsamer hirte bernhard brink wenn andren schlafen bernd cluver ich schenk dir mein geheimnis bernd cluver alles was ich will bernd cluver before du einschlafst bernd cluver das tor zum garten bernd cluver ein fremdes machen bata illic die liebe kommt am abend bata illic auf der strasse der sehnsucht bata illic hey girl blondes madchen bata illic madchen wenn du einsam bist bata illic komm auf das schiff bata illic du bist eine unter vielen bata illic madchen mit den traurigen augen bata illic ein souvenir von marie antoinette bata illic donna carmela gonzales bata illic schwarze madonna bata illic hey little girl bata illic ein herz steht nie still bata illic schuhe so schwwer wie stein bata illic malaika bata illic sweet sweet linda buddy caine wer so schon ist wie du budy caine cherie bruce low noah barry ryan vielleicht schon morgen cees en monique tanah air ku conny francis colombino bh conny vink samen conny vanden bos drie zomers lang conny vanden bos net als vroeger carina oh lieve papa corry brokken geef mij je hand fh corry brokken de zigeuners fh corry brokken vanacht fh corry brokken romeo fh crabtown tree ou doe ciska peters zo zal deze zomer zijn ciska peters el amor ciska peters zigeuner jongen colombus milky ways crisito´s schipperslied crisito´s we gaan weer vissen crisito´s de straatmuzikant crisito´s tabe marie crisito´s de stille genieter costa cordalis steig in das boot heut nacht anna lena costa cordalis santa marina del mare adieu costa cordalis Shangri la costa cordalis die sussen trauben hangen hoch costa cordalis carolina komm costa cordalis anita costa cordalis was nun kleiner mann cornet 1000 meilen vor sansibar catherina valente pepe catherina valente flamenco espanol chris roberts kesse kusse carmela corren eine rose aus santa monica Cindy en bert spanies gitarren cindy en bert adio mia bella musica cindy en bert aber am abend da spielt der zigeuner cindy en bert ich suche einem schatz cindy en bert ich komm bald wieder cindy en bert rosen aus rhodos cindy en bert die sommermelodie California duo auf der suche nach der zartlichkeit California duo weil du mich brauchst California duo nur mit dir colinda hela hollywood charlotte johnny 2 cees de wit eeuwige liefde christle love vakantie met z´n twee chiel montagne marja cock van der palm vragende ogen, lokkende lippen cock van der palm jouw kussen bij kaarslicht coby als een droombeeld cosmos pappa wou niet, mama wou niet coctail trio dierenkundeles cocktail trio de verliefde bakker 2 cocktail trio lief zijn voor elkaar cocktail trio alley oop cocktail trio wie heeft de sleutel van de jukebox bh cocktail trio het vlooien circus bh carini´s op een goeie dag corry het is allemaal gelogen corry het is voorbij corry van oma mag alles corry wie heeft jou zover gebracht corry waarom mocht dit niet lang duren corry hit medley 2 corry je bent voor mij de man corry bye bye my love corry de zon die gaat weer schijnen corry mooi was die tijd corry vergeet m´n naam corry iedere dag corry waar moet ik heen zonder jouw corry alle vrouwen van de wereld corry amore corry elke nacht ben ik eenzaam corry en de rekels hoog daar aan de hemel christian anders geh´nicht vorbei christian anders cindy lou christian anders de brief christian anders es farht ein zug nach irgendwo christian anders 6 uhr fruh in den strassen christian anders in den augen der andern christian anders t´us nicht jenny christian anders love dreamer christian anders niemandsland christian anders ich lass dich nicht geh´n christian anders jane christian anders das schiff der grossen illusionen christian anders ein mann weint keine tranen christian anders dich will ich lieben christian anders niemehr allei christian anders cindy lou christian anders nur mit dir will ich leben connie francis go connie go camillo felgen la lontananza christian franke freiheit chris wolff ay ay ay chris wolff romantica dingetje kaplaarzen 2 dingetje hou toch die kop dingetje dit is de zender van illegale joop danny de munck ik voel me zo verdomd alleen danny de munck mijn stad 2 duo cortez schon ist die jugend duo casanova ramona duo herzklangegal wohin duo nooit gedacht ze kunnen zeggen wat ze willen duo nooit gedacht oom agent duo nooit gedacht wie zijn vrouw heeft meegenomen diana ik zing zomaar een liedje dimitri van toren suzan duo jan en mien de oude klokkenluider dorpsgasten circus renz duo de koning niemand dan jij duo de voartse boys het lied van dedemsvaart dikke leo heimwee naar ´n cafe duo onbekend wat kan ons gebeuren dutch boys zeg pa, mag ik een gitaar dutch boys vrouw harms dutch boys eppo dutch boys mesjeu, hef joe ain simmer fraai dubbel dutch darling je tÃime dick hagen moeke d´r staat een vrijer 2 duo mans en graads onze oma hef ´n onderbroek duo drenth de buurman van boer harms duo spats ´n leuke spetter doemaar skunk doemaar de bom 2 demis roussos schones madchen aus arcadia duo an en jan ole torero decoys thinking about live de dijk bloedend hart dennie christiaan guust flater dennie christiaan ´n avond om nooit te vergeten dennie christiaan gelukkig zijn dennie christiaan schlager parade dennie christiaan jede grosse liebe hat ein happy end dennie christiaan schon bluhn die heckenrosen dennie,micha,mieke en freddy wie gaat ermee dorados lady blue dorados amore mio sei dorados tu mi hai lasciato duo casanova no amore duo casanova komm heut nacht zu mir duo casanova ramona duo herzklang egal wohin dolly dots radio drukwerk wat dom 2 drukwerk schijn ´n lichtje op mij drukwerk papa drukwerk je loog tegen mij drukwerk ome bertus diana sanders di da doe discotheek danny fabry ik vergeef jou altijd danny fabry dans nog eenmaal met mij electronica´s rosalinda electronica´s waarom moest het noodlot eddy wally ik wacht op jou eddy wally als je danst, cherie eddy wally rode rozen exit ik hou van haar eleonora´s als na regen de zon schijnt ellen sommerzeit eddy smets ik ben verliefd euro kwintet eso es el amor eliza mon cher ami emily en tom ein dukatenesel 5 emmentaler weil du mein engel bist ellen and the moodmakers ik heb geen tranen meer eelko nobel meisje bh eva en david die musik ernst neger das humbta tatara frans neutelings bella maria frits hubenaar tie tango frits hubenaar m´n laatste kwartje frans dambacher adio donna grazia bh frits rademacher loende klokke fernandeo express sommer, sonne, liebe freiheit ohne dich ( vert zonder jou) fred wiegman omdat ik zoveel van je hou frankie boy oh mia bella frank en mirella santa lucia frank en mirella bella marie fons platenkamp de klompendans frederick fluwee l in een gouden medaillon frans en marsja bella notte freddy cornell gelati fats domino blueberryhill flamingos schau mir in die augen franzl lang das kurfstein lied freddy breck bianca freddy breck rote rosen freddy breck halli hallo freddy breck komm ich zeig dir die sterne freddy breck der weisse flieder freddy breck der grosse zampano freddy breck die sterne steh´n gut freddy breck die sonne geht auf frank duval angel of mine gert en lydia op de dag gert en lydia het leven met jou gert engels maar voor jou besta ik niet gerard de vries teddy beer 2 goede doel geboren voor het geluk ger niet kniezen niet zeuren groloki´s die tango met jou groloki´s lieve moeder gerrit veldhoven anuschka gesona´s zolang er dagen zijn gerard cox die goeie ouwe tijd gerard cox ´t is weer voorbij die mooie zomer gloria sherry one day at a time gerad en jetje hehhe ho 2 gonnie baars zo tussen de mensen george baker selection the wind george baker selection santa lucia by night 2 george baker selection manolito gert en hermien ole in mexico gert timmerman brandend zand gert timmerman blume von tahiti bh gert en hermien corsica dÃmore gert en hermien wil je altijd bij me blijven gerard joling love is in your eyes g´race manhattan graham bonney ich hab die ganze nacht nur an dich gedacht graham bonney wahle 333 graham bonney traum girl gitte regenbogen gitte happy end gitte weise rosen gitte junger tag gunter gabriel willy klein der fernsehmann gunter gabriel kom munter meine decke gilla johnny gilla ich brenne gigliola auf der strasse der sonne gerd bottcher sag mir noch nicht gute nacht gottlieb wendehals polonase blankenese heikrekels jij bent de zon in m´n leven heikrekels ik wil alleen maar van je houden 2 heikrekels carnaval heikrekels oh maruschka heikrekels waarom heb jij me laten staan 3 heikrekel ls ieve kleine carmencita heikrekels zandvoort aan zee bh holland venetie band huil maar niet rosalien holland venetie band he marie henk wijngaard aan elke vrouw war ´k eens van hield henk wijngaard wie niet weg is wordt gezien heide combo danny doubleclutch herman van keeken pappie loop toch niet zo snel bh herman van keeken kom maar dicht bij mij heddy lester de mallemolen hermien zeven donkerode rozen hermien im garten werden rosen bluh´n hilde kor en de valeda´s ik heb mijn hart verpand havenzangers ik sta liever op de ski havenzangers ik zie een pils 2 havenzangers ole en marie doet niet mee havenzangers daar bij de waterkant 3 havenzangers vanavond sla ik toe havenzangers ik ben verliefd op jou havenzangers vanavond sla ik toe bh havenzangers neem mij met je mee havenzangers greetje uit de polder hafensanger warum weinst de, kleine tamara (duitse uitv) harm oet riessen met de banjo op mien boek highway honey don´t hank the knife guitar king 2 hank the knife crazy cat heino blau bluht die enzian heino karamba karacho ein whisky heino die schwarze barbara heino schones madchen bh heino la montanara heino mohikana shalali heino carnaval in rio heino in einer bar in mexico heino lulalei heino tampico hydra verliefd als nooit te vooren hydra marietje hoffmann en hoffmann alles was ich brauche, heidi bruhl vagabondo hank b memphis je weet 3 hank b memphis i love you baby helga bewaar je tranen maar voor later helga doe mij geen pijn helga vlammetjes helma en selma zeeman je droomt van hawaii helen shepherd mij hart is bij jou in athene heintje simons wenn ein stern vom himmel fallt heintje schneeglockchen in februar heintje simons ich denk an dich heintje heidschi bumbeidschi 3 heintje mama 2 ned heintje mama duits heintje es kann nicht immer nur die sonne heintje ich bau dir ein schloss 2 heintje deine tranen sind auch meine heintje ich sing ein lied fur dich 2 heintje du sollst nicht weinen heintje alle schonenn dinge dieser welt heintje scheiden tut so weh heintje deine liebe, deine treue hanny maar vanavond heb ik hoofdpin hanny dat moet echte liefde zijn hanny peter, ik vertrouw je voor geen meter hanny liefde is lekker, maar hanny waarom hanny elke vrouw 2 hanny en de rekels ik sluit mijn ogen hanny en de rekels cÉst la vie hanny en de rekels dit is een liedje over liefde hanny en frans en de rekels marie luise imca marina vino ivan heylen de wilde boerendochter ireen sheer wo soll denn die liebe bleiben 2 ireen sheer bye bye i love you ireen sheer morgen ist ein neuer tag ireen sheer goodbye mama irene lardy met vastelaovend bin ich geboare irene lardy de koffieshop in the mood my daddy and me joe harris het meisje van mijn dromen joe harris ouwe rinus van de veen jos wuyts laat de cb toch vrij jimmy frey rozen voor sandra jan spiegelaar in honoloeloe jolanda liefde, vriendschap zonneschijn 2 jantjes de zwerver bh joop de knegt ik kom naar huis jo en sjef ach moeder jo en sjef mooie spaanse catalaanse joep rademakers doe erme papa joep rademakers engel, woee mot dat heer jacky van dam de supporter johnny blenco alleen fh johnny en jan rosalie kom toch even naar buiten jan en zwaan he hallo johnny en rijk ouwe taaie jippie jee johnny en jack zomertijd jochie wat jacques herb manuela 3 jacques herb manuela 2bh jacques herb manuela/een man mag niet huilen jacques herb de toreador jacques herb werkeloos jacques herb een man mag niet huilen 2 jacques herb een man mag niet huilen bh james, jill en jackson fraulein johan van den heuvel een visser jo hoogedoorn ik kan nie slapen op een ander john and his comets kom weer terug john and his comets meisje van mijn dromen john and his comets zonder jou kan ik niet leven jantje koopmans rode rozen 2 jantje koopmans ik ben gestopt met roken jantje koopmans het dorpscafeetje jantje koopmans ieder mens zijn geluk, zijn verdriet jantje koopmans lieve opa johnny hoes la paloma bh johnny hoes ik zag je in rotterdam johnny en marie marietje bh johnny hoes moeder laat vader niet wachten johnny hoes zeg dankjewel met rode rozen johnny en marie de vrachtwagen chauffeur bh johnny hoes och was ik maar johnny hoes daar mag je alleen maar naar kijken johnny hoes lang zullen ze leven johnny hoes hei hei, ik ben zo blij johnny hoes och was ik maar fh johnny hoes doe ´t zelf johnny hoes het mooiste kerstfeest juul kabas trucker trekt uw plan jerry en mary apachendwang bh jerry en mary nooit fh jerry en mary de bedelaar van parijs bh joost nuissel ik ben blij dat ik je niet vergeten ben bh jerry bey de oorlogsheld fh jerry bey jij bent met goud niet te betalen jimmy frey het meisje zonder naam fh jimmy frey als een kus naar tranen smaakt fh jimmy frey niemand weet hoeveel ik van je hou jacj jersey shanah jack jersey in the still of the night john spencer ´n steelgitaar, ´n glaasje wijn john spencer alle meisjes willen kussen john spencer telefoon baby john spencer johnny vergeet me niet john spencer sugar baby love john spencer josefien john spencer op die dag in de zon john spencer seacruise john christie amore mio janske klein zigeunermeisje janske klanken der bolero janske brief aan pedro johan teuben mijn vader is werkeloos john davis the farmers song john bred ´t vissersmeisje johnny hill tom dooley duitse versie jurgen marcus eine neue liebe wie ein neues leben jurgen marcus ein festival der liebe jurgen marcus sie nannten ihn kleiner jurgen marcus grandprix d´amour jurgen marcus das wie die ganze nachbar schaft juliane werding man muss das leben eben nehmen juliane werding am tag als conny Kramer starb jaqueline boyer very good cést bon jasmine so allein wie der wind joe dassin meines vaters sohn john kincade hell wie die sonne 2 john kinkade jenny gotta dance jurgen renfordt ich bin bei dir jurgen drews barfuss durch den sommer jurgen drews dieser tag hat so vieles verandert jurgen drews wir zieh´n heut abend aufs dach jurgen drews es ist kalt in meinem zimmer jan boezeroen vastenavond jan boezeroen de fles jan boezeroen zonder ´n cent ben je geboren 2 jan boezeroen de dronkaard jan boezeroen ik dronk en vergat jan boezeroen toen ik eindelijk alles had 2 jan boezeroen nee, ik weet niet meer jan boezeroen ze zegge jan boezeroen de laatste jan boezeroen bij mij valt echt niets meer te halen jan boezeroen ze zegge jan boezeroen rusteloos jo liesbett ik zal altijd van je houden johan en henk tot weerziens 2 johan en henk oh rosalie 2 johan en henk die ene zoen van jou johnny en johnny vader waar is moeder gebleven jacky van dam maar een klein eindje verder is weer een cafe kelly family david song karin shakin stevens kees corbij ik dronk en vergat 2 karina eerst gedaan en dan gedacht kevers het geheim van de stille genieter kevers ijje wijkstra komedie keepers sjterrezaat koen meisjes kom erbij kinks lola kinks lola wit vinyl karel de klepperkoning klepperwals klein orkest over de muur 2 kuffers lea kees diks toch is het jammer karel gott das madchen aus athen karel gott wenn ich dich nicht hatte karel gott was damals war karel gott jana karel gott das sind die schonsten jahre karel gott laggo maggiore karel gott goodbye karel gott wie der teufel es will karel gott babicka karel gott bohmische kirmis karel gott rosa rosa karel gott und die sonne wird wieder scheinen karel gott uberall auf der welt karel got lady carneval karel gott gib mi rein zeichne karel gott schicksals melodie kristine bach ich will nicht langer dein geheimnis sein kirsti von mir aus kann es regen klaus en klaus da sprach der alte hauptling klaus en klaus an der nordseekuste klaus en klaus und blast der wind (nordseekuste 2) klaus en klaus ole ole ole kern buam gurken polka koos alberts ik ben geboren om van jou te houden koos alberts gisteren heeft zij me verlaten koos alberts kerstmis in de jordaan koos alberts geen mens zal ooit m´n tranen zien koos alberts wie wil er in december nou alleen zijn koos alberts het leven is te mooi voor tranen karin en de rico´s tranen op mijn bruidsboeket kenteken onbekend bye bye, zwaai zwaai leny kuhr visite 2 leny kuhr grof schandaal lolita´s mooi holland bh lolita´s festival lolita´s marianne liesbeth oh, zwarte zigeuner liesbeth ieder huis heeft z´n kruis liliane saint pierre heb je nooit vaarwel gezegd les amis boem boem lola de belasting chachacha liesbeth list te veel te vaak leo kok parijs en mijn liedjes leeva ik ben eenzaam zonder jou lydia en ben na veel regen limburgse zusjes ik wacht op jou bh limburgse zusjes de moeder van de stroper bh limburgse zusjes la paloma bh limburgse zusjes kom terus limbra zusjes je geeft me goud en zilver bh limbra zusjes kom terug m´n jongen bh leni en ludwig fliege mit mir in die heimat Lena valaitis wer gibt mir den himmel zuruck Lena valaitis bonjour mon amour Lena valaitis immer die schone traumen lars zigeuner braut lars es war einmal eine gitarre lapland duo ik ben een zeehond lillian philips kinderen wit, kinderen zwart luc van meeuwe n toen ik jou zag lubbert van gortel onze boeren harmonie leo den hop in de hemel mike melvin zo´n leuke meid als jij mary roos nimm deinen fuss aus der tur manke nelis kleine jodeljongen maria ik ging van je heen maria oop naar de maan max rozenwater een dikke oliesjeik mannenkoor karrespoor geniet met karnaval mannenkoor karrespoor mooiman 2 mannenkoor karrespoor stro race milly en de mooks waarom liet ik jou alleen mieke en de gravertjes piraten rhapsody marva rozen in de sneeuw mara la paloma mouth en mac neal how do you do mouth en mac neal how do you do bh maywood it takes a lifetime maywood i believe in love maywood if you need a friend medium terzett du bist mein guter engel matthias reim ganz egal matthias reim verdamt ich lieb dich matthias reim kussen matthias reim im himmel geh´t es weiter matthias reim warum mien oostvogels die oude melodie mien oostvogels kijk, ze kletsen mireille mathieu mein letzter tanz mireille mathieu kleine schwalbe mal sondock ein house onhe fenster micky bye bye fraulein maja brunner du bisch de maa fur mich maja brunner guet nacht am sachs maja brunner das chunnt eus spanisch vor marion klopf auf holz marion maerz es war nur der sommerwind mal sondock schloss und riegel manfred morgan komm zu mir zuruck martin lauer bweat und rote rosen martin mann was ein mann alles kann martin mann brucke von san francisco minstrels gruezi wohl frau stirnimaa marcel moeder neem deze rozen migras in kurfstein daar heb ik magic combo de poort van limburg moodmakers kees melchior moeder wat maak je ´n herrie manuel heimweh nach der sonne manuela da sagen sich die fuchse gute nacht majona four ´k verlaat je nooit meer 2 majona four laat me niet langer alleen rocco granata marina marina koster waar ik ga marijn de valck vang het licht meeuwen als het orgel gaat spelen meeuwen op de kermis 2 musselkanaalster het lied van musselkanaal melodica´s ik ben verliefd magneta´s jouw laatste brief marc en dave bye bye sue marc en dave echt, geloof me monique eerlijk en oprecht mosselmannekes doe de mosseldans marc dex hey, little girl magic stars oh blijf bij mij bh merano´s vrijgezellen magic boys nummer 108 magic combo anneliese magic combo toetsie woepsie mina heiser sand mia dank je wel lieve moeder miggy annie bh new four want dit is meer new four de hele avond en de hele nacht new four ik kijk niet om new four zo is het leven 2 new four zo wil ik leven new four maya nicki so a wunder nicole meine kleine freiheit 2 nicole ein bischen frieden 5 nicole papillon 4 Nicole flieg nicht so hoch mein kleiner freund Nicole wenn die blumen weinen konnten Nicole soviele lieder sind in mir 2 Nicole allein in griechenland noggi i bin en italiano nico en nicol trouw met mij noordzee duo het vissers meisje nelly van orsouw mijn niemandskind nelly van orsouw vandaag nico haak honkie tonkie fh Nico haak unter dem schottenrock ist gar nichts (duits) Nico haak schmidtschen schleicher (duits) nico haak als ze me missen nico haak doedelzakke pakkie nico haak tante julia nelleke kom dans nog eenmaal met mij nana mouskouri weisse rosen aus athen bh opwarmers la cucaracha oompie koerier de jonge jan soldaat org oberkrainer quintett die glocken von st veit parelvissers het cafeetje op de hoek peter en dore als jij bij me bent peggy en richard mit offenen augen pallamino´s ben jij niet meer peter eykenboom de beerheering peter wiedemeijer de winters waren koud peter waaldrecht mama dolores pat en paul wenn ich auf´m deich steh patricks hey madmoiselle peter orloff zund eine kerze an poppy´s non non rien na change passe partout de doodgewoonste dingen plastic bertrand ca plane pour moi petra en co jij daar paniekzaaiers het whiskylied peter smulders dream lover paul rollman mag ik effe adem halen paula dennis weet je wat ik graag zou willen peter koelewijn klap maar in je handen peter koelewijn de tijger is los peter koelewijn parlez vous francais peter koelewijn kom van dat dak af piet veerman sailin home 2 pearls dallas paloma´s how do you do peter schreiber nooit meer verliefd paul en joni ik heb het altijd wel geweten pierewiet het kip en het ei piraten aloha mijn bruine madonna piraten aan de muur van ´t oude kerkhof piraten vergeet mij niet 2 phill en john morgen wird die sonne fur dich phill en john marina phill en john wo warst du heut nacht mein schones kind phill en john hello, mary lou peter,sue en marc jerusalem peter,sue en marc ich ohne dich peter,sue en marc lijke a seagull peter,sue en marc memory melody peter,sue en marc cindy peter,sue en marc charlie chaplin peter,sue en marc amazonas peter,sue en marc djambo djambo peter,sue en marc trodler en co peter,sue en marc tom dooley peter maffay du peter maffay du hattest keine tranen mehr peter maffay eiszeit peter maffay frieden peter maffay josie peter maffay komm doch heute nacht zu mir peter maffay so bist du peter maffay karneval der nacht peter maffay du bist anders peter maffay und es war sommer peter frohlich ich bin immer fur dich sa remember ben je alles vergeten robert long krullentijd ronnie tober you are my sunshine ronnie tober rosemarie ronnie tober de zon in m´n hart ronnie tober rozen voor sandra ronnie tober geweldig ronnie tober leven met jou ronnie tober zomer, zon en witte stranden ronnie tober petite madmoiselle rubberen robbie hazes medley raymond van het groenewoud j´veux lÃmour rita hovink laat me alleen ria valk de bijstandspolonaise ria valk tante agaath ria valk tommy uit tennessee bh ria valk vrijgezellen flat ricky davids rode wijn en rode rozen ricky davids oh rosemarie rein de vries patsy rio prettig kerstfeest meneer vd werf returns bakkie oh bakkie rocco granata waar is mijn limburg rocco granata buona notte bambino 2 rocco granata marina radio elbo elbo lied 2 rika jansen laat misja gaan ronnie arlando huil toch niet magdalena ronnie arlando ´n boeketje rode rozen raphael carrousel rieky en the funny boys jongen, ik ben een huisvrouw roland kaiser santa maria 3 roek williams veronica bedankt ron davis mijn leven rob de nijs toerist in parijs rob de nijs alles wat ademt rob de nijs ontmoeting red rockets hondje van de slager rolling stones angie rommedoe wonen op het platteland 2 rene en jeanette in santa lucia regento stars bartje lust geen brune bonen ronny lee blond ronnie wenn du einsam bist rotterdamse riet nelis niet kietelen rio jim de sneeuwwitte boezem roy black meine liebe zu dir roy black ganz in weiss roy black sand in deinen augen roy black goodnight my love roy black bleib bei mir roy black mein schonster traum roy black fur dich allein roy black eine rose schenk ich dir roy black du bist nicht allein roy black an einem tag roy black trauma in samt und seide rex gildo hast du angst vor der liebe rex gildo memories rex gildo fiesta mexicana rex gildo hasta la vista rex gildo dondolo rex gildo marie der lezte tanz ist nur fur dich rex gildo mary ann goodbye rex gikdo der sommer ist vorbei rex gildo dunja rex gildo rosen brauchen sonnenschein rex gildo schliess die augen, wenn du gluklich bist roy etzel alle tag eist kein Sonntag saskia en serge there´s a song saskia en serge my flyer and me saskia en serge de kleine dingen skippers es fuhrt kein weg an dir vorbei sts furstenfeld) sirs bitte sag was hab ich falsch gemacht sandra en andres ich will dich fur mich fur immer sandra en andres es gibt noch liebe seekers voele voele sunny boys het camping lied rotstomp het leven is goed in m´n brabantse land snakes trouw niet voor je 40 bent sandra kim jij beheerst mij totaal smokie living next door to alice stella een keer teveel stella blauwoogje 2 stella liefste shocking blue mighty joe shocking blue venus schelde trio zeemans tango schelde trio tabe schelde trio mooier dan de lorelei strangers shaddap your face stafke fabry d´n antwerpsen twist spotvogels met het anker in het water spoetniks dat bruine cafe schuin marcheerders op herhaling shorts comment ca va 4 sybiel en wiel waar ben je nu sybiel en wiel zonder jou starlight kleine schipper sonja de kwakkeldans 3 sonja oh ho, ik voel me goed status quo de wanderer selvera´s napoli selvera´s zeg kleine ree fh sandy hou doe sandy doe de hoela hoep 2 sandy tot ziens teddybeer sandy ik ben verliefd op john travolta sunstreams aan de grens van de duitse heuvelen 3 sunshines komm doch in meine arme slplitsing wind en zeilen stemmingsorkest snoepie snoepie (rucki zucki) sik van mij mag je alles sneeuwbal trio geniet van het leven stefan waggerhausen zu nah an feuer stein ingersen so wie du sascha distel irene von avignon spotnicks if you could read my lips tina rosita waarom ben je kwaad op mij bh tina rosita dat mooie alpenland tina rosita gebroken liefde trio ellis het kan me niet schelen, als ik maar tol hansse achter de rhododendron trini lopez kansas city trini lopez if i had a hammer ted houkes als om de dom de schemering tiana en oompie koerier een flesje rode snoepjes teddy parker der graf von monte christo tony marshall wir wollen doch mal wieder tony marshall junge der welt ist schon teuni ik trouw in het wit trio kwatsch marjolein tony bass dat is ´t einde tony bass oh vanessa 3 tony bass sophia loren tony bass bij ons staat op de keuken deur tony bass lady lady tony bass tonia tony light ik zoek een meisje tina trucker m´n good old ducky tina en dick duiven op de vlucht thea ik heb om jou geen verdriet tweeny´s lieve zender tony powell bella mi amore theo diepenbrock als de zon op m´n koppie gaat schijnen 2 theo diepenbrock snelle henkie trio tonny vogel sandy triola´s met de triola´s in de alpen tam tam het varken mot noar de beer tobbers corrie als je wilt tamara bloemen voor moeder trio ale de vries het leven is goed tante roelie kon ik jou maar vergeten trudy tango dÃmour trudy maar ondanks alles trio vt 211 de etherpiraat tilt agressie tony en liezeth porto rico the two hor auf zu klopfen ub 40 if it happens again usa for africa we are the world udo jurgens aber bitte mit sahne udo jurgens zeig mir den platz an der sonne udo Jurgens griechischer wein udo jurgens babuschkin udo jurgens es wird nacht senorita udo jurgens deine einsamkeit udo jurgens der teufel hat den schnaps gemacht udo jurgens matador udo jurgens morgen bist du nicht mehr allein udo jurgens boogiewoogie baby udo jurgens mathilde udo jurgens ein ehrenwertes haus udo jurgens ein neuer morgen udo jurgens anuschka udo jurgens buenos dias argentina udo jurgens vergiss die liebe nicht udo jurgens rhodos im regen udo jurgens sie ist nicht so wie du uli martin ich traume mit offenen augen von dir uli martin dich kann ich treu sein uli martin du must nicht weinen uli martin monika vrolijke vagebonden sophietje vicky leandros rot ist die liebe vicky leandros die bouzouki vicky leandros verloren zijn we niet vader abraham de kinderen hebben vragen vader abraham vraag ´t aan de dieren vader abraham vader abraham bh vader abraham brinkman, minister brinkman vader abraham in ´t kleine cafe in de haven 2 vader abraham bedankt lieve ouders vader abraham zo is het leven vader abraham als je weggaat vader abraham mijn dorpje elst bij nijmegen vader abraham de fanfare vader abraham mooi griekenland vader abraham mary roos 2 vader abraham olleke bolleke bh vader abraham ´t smurfenlied vader abraham en mieke niet elke oester heeft een parel vader abraham en mieke het leger van werkelozen 3 vader abraham de havens van rotterdam vincent gina lollobrigida vulcano als je haar maar goed zit valery´s band veerman o veerman voddeman het pierement vivi bach wunsch dir was vrijbuiters ik wil van jou ´n zoen vrijbuiters nemen en geven 3 vrijbuiters ik krijg er de balen van 2 vrijbuiters mexico 3 vrijbuiters aan de waterkant 2 vrijbuiters hij moest weer gaan varen vrijbuiters jou herken ik met gesloten ogen vrijbuiters als ik naar je ogen kijk vrijbuiters vraag niet hoe het kan vrijbuiters als piraat ben ik geboren 3 vrijbuiters moest dat nou 2 vrijbuiters ik heb geen geheimen voor jou 2 vrijbuiters lieveling, heb jij me niet meer nodig vrijbuiters ik breng dan rozen voor haar mee vrijbuiters laten we toch vrolijk wezen 2 vanessa hocus pocus will sommers sieben kusse sieben rosen walkers woman walkers rumour at the honky tonk mr walkie talkie be my boogiewoogie baby willeke alberti spiegelbeeld 2bh willeke alberti een drie vier vijf zes fh willeke alberti carolientje willy alberti o mooie westertoren bh willy en willeke harlekijntje fh willy en willeke zo is er slechts en bh willeke en andre van duin vrienden blijven doen we altijd willemien daar op mallorca bh willem en marijke vier lange dagen witino´s pva lied wolf noak so wie ein donnerschlag will tura laat ze gaan 2 will tura de zee will tura heimwee naar huis will tura eerste schooldag will tura sorry voor je trouw japon will tura en bonnie gelukkig samen wilmary´s barcelona bh willem duyn wat maakt dat nou uit 3 willem duyn zij wel willem duyn m´n allessie willem duyn marie-an fh willem duym marie an willem duyn ik neem de eerste trein naar zandvoort 2 willem duyn kom nou elles willem duyn stamcafe willem duyn willem wuko´s he tweede kamer 2 wuko´s bye bye, zwaai zwaai 2 wuko´s maar dat is nog niet alles wencke myhre jager latein wencke myhre kasimir wildecker herzbuben der schutzenjager wildecker herzbuben mein frauchen wolfgang abraham willy millowitsch ich hab musik so gern wilma heintje wilma 80 rode rozen bh wilma een klomp met een zeiltje wilma voor een pop ben ik te groot bh wilma van tilburg ik vraag je niet teveel wim schell hawaiian disco zusjes wouterse sylvia´s wedding zusjes de roo ogen helblauwe ogen zusjes de roo buona notte bambino zusjes muizers geef mij je hand zzn de kinderen hebben vragen zzn denk toch heel goed na zzn in hamburg 3 zzn ´t was aan de costa del sol zzn achter in ´t stille klooster zzn mandolinen in nicosia zzn keetje tippel zzn het broekie van jantje zzn het broekie van jantje bh zzn jongen zzn medley zzn koekoeks wals zzn koekoeks wals bh zzn mexico zzn jaloezie zzn achter tralies en muren zzn achter tralies en muren bh zzn gewoon een lekker hollands liedje zzn een brug te ver zzn ik heb eerbied voor jouw grijze haren zzn ik heb eerbied voor jouw grijze haren dg zzn achter in ´t stille klooster zzn in santo domingo zzn bloemen voor moeder zzn eduard en helena zzn eduard en helena bh zzn ach vaderlief, toe drink niet meer zzn slavenkoor zzn de bruid 3 zzn het soldaatje zzn mijn leven zzn werkeloos 2 zzn en johnny de vrachtwagen chauffeur zzn en normaal rock around de clock zzn de poorten van de hemel bh zzn ik blijf op je wachten bh zzn berouw komt later bh zzn moeder ik kan je niet missen bh zzn hij was maar een neger bh zzn bloemen aan moeder bh de prijs(stelling) : 0.00 en is af te halen in : klazienaveen (Drenthe) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |