single's 2,5 euro |
| 505x bekeken | 24 x gevolgd > |
15 Oct 13:01 | ||
| Te Koop : hier onder de lijst van de 2,5 euro single’s ad en karin – kom dichterbij ad van hoorn – radio paloma alpenzusjes – nieuwe liefde doet oude liefde vergeten anita berry – middellandse zee anja – ik hou niet van jou anja – ik hou niet van jou (zoh) arne jansen – ik wil dat je altijd bij me bent bata illic – judy i love you ben cramer – alles is anders ben cramer – winter ben rondhuis – jij bent veelste mooi / beste bill benny neyman – ik wil alles (mannelijke versie yoni – ik wil alles) betsy en haar xylofoon – circus renz (instr) bingo – musicmaker bonnie st claire – waikiki man bzn – if i say the words bzn – la france bzn – the summertime / there’s no need for denying cees & marjan – ik kom weer bij je / het lied der liefde chris andrews – pretty belinda chris roberts – hab ich dir schon gesagt daß ich die liebe / ich bin so happy mit dir chris roberts – wenn du mal einsam bist (sowbottum square) classics – papa peppone (zoh) classics – wing of an eagle clout – save me clout – save me cock robin – the promise you made con amour – hallo vent corina – n beetje liefde corry en de rekels – adio adio adio corry en de rekels – dagen en nachten danny cardo – judy i love you danny cardo – mirabella de 3 charels – oh rosalie de alpenzusjes – ole ole in tirol (echo anita) de bumpers – wini wini punk de bumpers – wini wini punk de familie snoek – ga met me mee de lenco’s – de brandweerman de paloma’s – how do you do de raketten – schatje kom terug de toendra’s – ik wil weer naar huis de toendra’s – ik wil weer naar huis de valentino’s – in de comunne dennie christiaan – ole daar doe ik graag aan mee dennie christian & mieke – kom maar in mn armen schat don mercedes – rocky drukwerk – schijn n lichtje op mij ferrari – monza frank & mirella – de vissers van san juan frank en mirella – als je maar naar me lacht gerard de vries – teddybeer gerard de vries – teddybeer / voor niets gerard en jetje – he he ho ho ho gg anderson – african baby / gloria gg anderson – african baby / gloria gg anderson – sommernacht in rome hanny – mijn kijkdoos hanny en de rekels – jij laat me leven hanny en de rekels – oh wat ’n nacht harry herman – ba ba la bam ba bam heino – treue berg vagabunden heintje – deine tranen sind auch meine heintje – schneeglöcken im februar, goldregen im mai hellberg duo – es war im böhmerwald hellberg duo – hohe tannen henk wijngaard – daar op de snelweg henk wijngaard – he suzie / bruiloft zonder gasten henk wijngaard – he suzie / bruiloft zonder gasten henk wijngaard – rosie henk wijngaard – wie niet weg is word gezien / met dertig tonnen vracht henk wijngaard –ik heb mn wagen vol geladen / hoor mn wielen hepie en hepie – diep in mijn hart / winnie wanna hepie en hepie – ik neem het terug hepie en hepie – k heb alleen nog maar die foto het gronings duo – als de spotvogel fluit highway – tell him james last – liebe gluck und sonnenschein jannes – mijn naam is jannes (nieuw vinyl) john spencer – lana / meisje waar ben je (baby how are you) karel de klepperkoning – klepperfox klaus & servants – july linette – jaargetijden lori spee – how many times los diablos – oh oh july los santos – barcelona / in spain they say si si (instr) (ts 1754) marcel – anneliesje marianne rosenberg – jeder weg hat mal ein ende maywood – give me back my love melchior – mn pappie is n piraat mieke – dromenland (sticker op de hoes) nicole – aber damals da war’n wir nog kinder nicole – ich hab dich doch lieb nicole - papillon nicole & hugo – wat moet ik doen (vert. ich bin wie du) nikki konings – toen hij me kuste nina & mike – fahrende muzikanten nina en mike – de glorreichen zwei normaal – achterhoek boogie normaal – dat kump dr nou van normaal – kom dr bij normal & zangeres zonder naam – roch around the clock omd – (forever) live and die paul severs – rocky phil & john – hello mary lou piet veerman – sailing home pussycat – missisippi pussycat – smile (zoh) rapsodies – kijk een heel goed om je heen ria valk – moeder ik ben zo bang (zoh) rijk de gooijer – brief uit la courtine rob de nijs – dag zuster ursula rosita – op’n onbewoond eiland rosy & andres – i believe in you rosy & andres – my love / i wanna be your baby sanne – nog n cola severine – oh la la l’amour son of tarzan – tarzanboy (ned-talig) sonja – de kwakkeldans sonja – jij bent t helemaal sonja – jij bent t helemaal sunstreams – slot polonaise (instr) sunstreams – zonder jou ben ik verloren the jerry’s – oh rosemarie the magic boys – rodeo / ik ben verliefd op rosalie the music sounds – ik ben een molleboom the strangers – casatschok the walkers – taboo theo en marjan – he schat weet je dat / hela kom met me mee ja tony bass - ik ben met jou niet getrouwd (hoes bovenaan gerafeld en zijkant plakbandrand) trio karel wetzels – ’t was op n avond wilhelm tell – heb je het al gehoord will tura – hopeloos wilma – n jongen die je nooit meer vergeet alle single’s en hoezen verkeren in prima staat, indien anders staat het vermeld interesse bij 1 of meerdere single’s stuur dan een pb met de titel(s) en artiest(en) de prijs(stelling) : 0.00 en is af te halen in : b'broek / post 2,- (Overijsel) |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!