les ducs / patricia / celesta tr |
![]() |
1147x bekeken | 10 x gevolgd > ![]() |
27 Sep 16:18 | ||
Gezocht : ik zoek in gode staat (a en b kanten) : highway - bene bene / karin - cnr new way - i gotta know / droom - big lift mart - do you wanna dance / picture of you - paprika josje - zilveren vogel / morgen - frigram betsie - speel voor mij die country sng / waarom - b.s. / b + m judy - ik zie de zon, de maan en de sterren / als sterren spreken konden - frigram trio celesta - een paar uren tederheid / een heel normale dag - audio records kees kremer & greetje - wat brengt de toekomst / pappie ik vraag je - dureo wolfgang petry - ein paar stunden zartlichkeit / - ariola trio de taclona's - herfst / de grote heide - telstar de taclona's - lekker stappen / hey, hey, marian - telstar de taclona's - kom op ga mee / als ik in mijn klamboe lig te dromen - telstar het sneeuwbal trio - ade kleine paloma (duitse versie) / crazy hawaii (instr.) - telstar de toricko's - eens komt voor ons de dag! / ik vraag me af... - telstar les ducs - jenny / sofietje - telstar patricia - wo die muhlen sich dreh'n / casata in milano - willhelm tell sunny - sandy / - gerard schoonebeek - rueben james / little john - dureco the singing trumpets - trompet festival / droommelodie - vnc linda snoeij - lucky lips / ik hou van jou - start linda snoeij - bye bye love / he he ho - start jan soldaat - brief aan een vriend / als jij geweigerd had - bassart the song of the family - de laatste bladeren / ik wil met jou door 't leven - telstar stella - gezondheid en geluk is niet te koop / kleine crimineel - cnr de stramouko's - de man met de harmonika / de sledehond - relax de stramouko's - rosie blijf bij mij / ga nou maar terug naar je moeder toe - 11 provincien de stramouko's - zij was geboren voor de liefde / rosie - 11 provincien the sunstreams - ik ben verjaagd en verdreven / de foto - cnr the sunstreams - je ging de wijde wereld in / verre stranden - cnr the sunstreams - de legionair / dat kleine dorpje - cnr the sunstreams - lieve frans, ik schrijf je hier / was ik maar weer vrijgezel - cnr the sunstreams - heb ik jou verloren / ave maria - cnr the sunstreams - zonder jou ben ik verloren / wanneer kom jij weer - cnr the sunstreams - op rode rozen vallen tranen / geef me al jouw liefde - cnr the sunstreams - als het lente wordt in amsterdam / wie mijn verlangen kent - cnr the sunstreams - maria maria / heimwee naar de jaren - cnr the sunstreams - mijn allerbeste vriend / laat mij toch blijven tot de morgen - cnr the sunstreams - duizend mijlen / daarom houden wij van griekenland - cnr the sunstreams - huil maar niet om mij / zonder jouw liefde - cnr the sunstreams - geef mij het voordeel van de twijfel / ze zoeken een plek voor de nacht - cnr the sunstreams - vaarwel m'n allerliefste / annelies, meisjelief - cnr duo sunday - langzaam gaat de nacht voorbij / eviva espanja - akm the symptomes - zij liet me staan / paulien - philipps the symptomes - huil maar niet / jij bracht de zon in mijn leven - decca the sympthomes - waarom huil je kleine linda / mijn prinses - decca the sympthomes - nu heeft hij spijt / marjolein - decca the sympthomes - hey american girl / meisje ik wil met je vrijen - decca de pioniers - het is de schuld van de meisjes / toelala - havoc / negram the rakes - geniet toch van het leven / ik moet nu gaan mijn schat - bovema neram the rapsodie's - wanneer een nachtuil gaat carnavallen / rapsodie's wals - anita records the rapsodie's - geef ons nog 'n pilske / doet 't maar in een emmertje - monopole the rapsodie's - 't is weer karnaval / wij willen geen seven-up, maar bier - pprika gradje & de granado's - de ongelukkige vader / huil niet om mij, magdalena - telstar het roner zakenkoor m.m.v. the royal showband - het rôner maarklied (baj ons op rônermaark) / mien olle dörpie - blue circle het paloma trio - eiland in de zon / niemand weet waarom - philips het paloma trio - ik zou de hele nacht wel willen dansen / een mooie tijd - philips het paloma trio - hasta manana / katalina - philips nelleke - bij muziek en rode wijn / twee verliefden - philips nelleke - monte carlo / de laatste rozen - bovema negram nelleke - ergens moet 'n eiland zijn / horoscoop - bovema negram nelleke - viva el amor / sympathie - bovema negram nelleke - na na / everyday i want you to be mine - ariola nelleke - adios my love vaarwel / manuelo - telstar linda & the nightbirds - hé kom met me mee / ben ik nummer 7 - telstar unit '77 - we nemen nog 1tje / peggy & ramon - 2 wielen draaien in het rond / de heilsoldaat cnr frans nienhuys - broeder willem / de mensen - delta duo nijkamp m.m.v. radio noordzee team - radio noordzee / gezellig gezellig gezellig - north star magic combo - toetsie woepsie / ieder uurtje met jou - cnr magic combo - ode aan de touringcar-chauffeur / de poort van limburg - flandria willem van de kar - de boerenkar van staphorst / laat maar waaien - delta herman van keeken - had je echt niet even kunnen wachten / rij rustig rita - rca de electronica's met zang van karel de kei - jij toont niet eens berouw / marie louise - grand gala johnny kendall - camouflage / cindy - cnr gerrit koopmans & the crazy froggs - minister brinkman / ge bent ne lulleman - paprika westermont 5 - marianne / het waren rode rozen - telstar westermont 5 - oh, angelina / roosmarie, toe loop me niet voorbij - telstar flame - each time / cosy - killroy the flying stars - een rugzak en een gitaar / hey, lovely lady - mm records the flying stars - silver lady / het huis - mm records jos van der pol & the flying stars - rijnhaven / de matroos - eurosound the flyings stars met zang van de vreemdelingen - het keulen van gelderland / het is weer carnaval - eurosound flower trio - si si / flying over the rainbow - dureco flower trio - tjoen / boerenbranding - dureco de prijs(stelling) : Zie omschrijving en is af te halen in : meppel (Drenthe) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!
Onderwerp | Re: | Door | Geplaatst | Bekeken |