matadors / alberto / de wyko's |
![]() |
2095x bekeken | 27 x gevolgd > ![]() |
27 Sep 19:57 | ||
Gezocht : ik zoek in goede stata (a en b kanten) : corrie & henk & de four tak - ik leg m'n hart in jou hand / jij maakte mij verdrietig - vnc de four tak - zorgen om maria / het geluk dat ik miste - telstar frans de bruyn & marsha - nu schijnt de zon / klein zigeunerkind - 11 provincien early bird - born in a manger / more precious than ever - killroy early bird - i can only hope that you forgive / happy go lucky guitar - cnr early bird - my beautiful lady / i did it just for you - corduroy martje & de electronica's - ik heb gedroomd / je zei niet eens het spijt me - lowland de elctronica's - ik laat m'n eten er voor staan / jij bent 't helemaal - telstar de electronica's - rosalinda / zo ben jij - telstar de electronica's - wals voor jopie / kabouter parade - telstar de eletronica's - jij moet kiezen marian / zeven stappen - vnc elmondo combo - natalie / natascha - negram elmondo combo - zigeuners gaan voorbij / geef me die kans - negram piet mulders & de arona stars / els & de arona stars - blinden clublied / de blinde en z'n hond - telstar gladys & de helona stars - waar is al je liefde gebleven / helona fox - telstar heidi & de helona stars - 'n echte cowboy / het is voorbij - vb espada - casanova johnny / klop maar aan m'n venster - telstar espada - muzikantenbio / stierendoder - telstar frans biezen - hallo, je spreekt met joni / er is een tijd van komen - g.i.p. debbie - ding dong bama lama sing song teeny weeny flower power rok / telegram uit tennessee - carpenter peggy marsch - telegramm au tennessee - viktor / rca de domino's - michaela / marie-magdalena - rca angelique & the melody stars - op m'n stekkie / het lied van de lange leegte (vv veendam) - telstar anneke drent - de zorgen zijn voorbij / je hebt me bedrogen - rocker anneke drent - het bloemenmeisje / andy - erc anneke drent - bruidsboeket / zomaar 'n liedje - telstar anneke drent - voor mij is er één dat ben jij / jollie jaqueline - big lift anneke drent - achter de wolken schijnt altijd de zon / laat ze maar roddelen - big lift anneke drent - eens in je leven / een matroos is ook een zeeman - ivory tower anneke drent - heb je verdriet / bij de jukebox - ivory tower anneke drent - jij bracht mij ongeluk / mijn hartje klopt voor jou - ivory tower anneke drent - zeg het met bloemen / eenmaal verder - ivory tower duo onbekend - in gedachten zie ik 't kerkje weer / niemand kan ons toch scheiden - telstar claire & hermien - kom pluk de roos / ouwe vuurtorenwachter - cnr colinda - colinda / als ik later groot zal zijn - rcs colinda - lieve moeder / in m'n dagboek - starlet colinda - don diego / tchikino, m'n talisman - starlet colinda - een ster wijst de mensen waarheen / tchikino, m'n talisman - radio colinda - ik heb sjans / oh, oh, johnny - lebel combo wil de bras - morgen gaan we lijnen / als je m'n naam niet kent... dan zeg je maar meneer - monopole combo wil de bras - isabella / fly over - klomp alias berger - een brug te ver / ik denk aan... - telstar alias berger - papa drinkt bier / alles wat je wilde - telstar alberto - fandango / de man in het bos - delta walter & de kikkers - hi, ha, honnepon / met haya aan de playa -telstar henk wijngaard - bak roest op 18 wielen / 'k neem een trekkie van m'n sjekkie - telstar henk wiijngaard - truckcar race / daar op de snelweg - telstar henk wijngaard - wie niet weg is, wordt gezien / met dertig tonnen vracht - telstar henk wijngaard - ik reed kilometers / goed geleerd is goed gedaan - starlet henk wijngaard - wat 'n baan / ik hoef niet meer ver te rijden - telstar henk wijngaard - scania, king of the road / blij dat ik scania rij - starlet henk wijngaard - gooi nog eens een blok op het vuur schat / café quo vadis - telstar henk wijngaard - jimmy is lazarus / tinus tussengas - telstar henk wijngaard - 120 varkens naar beiroet / files - telstar henk wijngaard - deze jongen gaat naar huis / geef mij maar 'n truck - telstar henk wijngaard - zo rij ik europa rond / plankgas boogie - telstar henk wijngaard / imca marina - de mooiste stad van het noorden / er zijn zoveel mooie steden - rn henk wijngaard - als ik ga moet je niet om me huilen / jouw flat - telstar henk wijngaard - rosie / dan verging m'n wereld - telstar henk wijngaard - voor 'n teken van leven / de waddenzee - telstar marian weber - samen in de zon / waarom ben jij weggegaan - adstar marian weber - alles gaat voorbij / in de zon - wilhelm tell marian weber - blauwe nacht / heel mijn hart - vnc marian weber - jij bent niet van mij / waarom - vnc monica west - regenboogmantel / de éne dag een spijkerbroek... - non monica west - gouden ring / jessica - dureco monica west - nee petra / hier in opende -southern star de wyko's - levenslang / adio mexico - negram de matadors - wat is er loos met mathilde / oh sulima - delta de matadors - 10 kozakken, geen geweer / als een woeste soldaat - delta / negram de prijs(stelling) : Zie omschrijving en is af te halen in : meppel (Drenthe) |
Deel via: Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!